Frage beantwortet

Ik wens graag tickets annuleren

Geachte mevrouw, meneer,
Op welke manier kan ik de tickets aan U zenden, zodat ik mijn tickets geannuleerd en terug betaald krijg?
Met vriendelijke groet,
Michiel Boot.

Diese Antwort wurde als beste Antwort ausgewählt
Mark1807
Mark1807

Mark1807

Ebene
4
5000 / 5000
Can you rewrite the questions in englisch please?

Fanden Sie diese Antwort hilfreich?

Nein (0)

Ja (0)

0% der Personen fanden diese Antwort hilfreich

Weitere Antworten

Mark1807
Mark1807

Mark1807

Ebene
4
5000 / 5000
Can you rewrite the questions in englisch please?

De vraag is niet zo gemakkelijk te beantwoorden. Of u uw ticket annuleren, hangt af van welk ticket u hebt geboekt toen u dat ticket hebt geboekt en voor welke periode dat ticket geldig is. De Goodwill Regulation Deutsche Bahn is alleen beschikbaar voor tickets die beschikbaar zijn voor de 13e. Maart. U alleen tickets annuleren met een reisdatum tot 4. Kan. alle anderen tot de 13e Tickets geboekt in maart bestaan uit goodwill alleen de mogelijkheid van flexibel gebruik tot 31. Oktober.

Voor alle andere tickets is het tariefannuleringsbeleid van toepassing. Echter, dit is een andere zaak als uw trein niet op deze manier geboekt is. Dan heb je de mogelijkheid om je terug te trekken uit de reis om het volledige tarief terug te krijgen. Voor online tickets u een e-mail sturen.

Het e-mailadres is fahrkartenservice@bahn.de

In dit forum reageren spoorklanten op de vragen van andere spoorklanten. We hebben geen toegang tot de gegevens van het spoor en kunnen niet helpen bij terugbetalingen.