Frage beantwortet

eCoupon disappeared from My Advantage World after site error. How can I recover it urgently? Thank you!

I've used eCoupon for a free second person on bahn.de web site to book tickets for the tomorrow ride. Booking is finished with an error message. After relogin I can't find the eCoupon in My Advantage World any more.
Please help to recover it ASAP.
Thank you in advance!

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Na, es ist doch wie immer:
Der Kunde hat aus der "Bahncard - Meine Vorteilswelt" (https://www.bahn.de/p/view/bahncard/bahncard-services/mei...) einen kostenlosen eCoupon für eine Mitfahrerfreifahrt bekommen und wollte die buchen. Bei der Buchung kam es zu einem Fehler (keine erfolgreiche Buchung) - trotzdem gilt der eCoupon jetzt als verbraucht.

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kabo
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Na, es ist doch wie immer:
Der Kunde hat aus der "Bahncard - Meine Vorteilswelt" (https://www.bahn.de/p/view/bahncard/bahncard-services/mei...) einen kostenlosen eCoupon für eine Mitfahrerfreifahrt bekommen und wollte die buchen. Bei der Buchung kam es zu einem Fehler (keine erfolgreiche Buchung) - trotzdem gilt der eCoupon jetzt als verbraucht.

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Cabo Erklärung ist richtig.

Ich benutzte Meine Bahn / Meine Vorteilswelt Sektion von https://fahrkarten.bahn.de Website.

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I've sent my request YESTERDAY all possible ways including Bahn Service email, this forum as well as service contact form in DB Navigator app.

The case case number is 1-xxxxxxxxxxxx

There a couple of hours left before planned departure and it would be extremely disappointing to pay two tow times more due to the DB Bahn IT services errors.

I've seen several cases like mine here in forum with replies from DB saying that customer is contacted via email with a problem resolution.

Could you please escalate the issue resolution.

Looking forward for you help
Best regards
Denis

[Edit by community staff, 07/18/18, 12.36 a.m.: personal data removed.]

This service community has no insight into your customer data and you cannot escalate the issue resolution it here either. In this cases, you must call, when it's urgent. 0180 6 34 00 35 (20 cents per call from a German landline, max. 60 cents per call from a German mobile network; costs for calls from abroad depend on provider) /ch