Diese Frage wartet auf Beantwortung

Ich habe kein Drucker und kein Handy, aber ich habe ein Computer. Kann ich mit meine ticket in mein Computer reisen?

Ich habe kein Zeit, ich muss morgen am 6Uhr reisen. Oder kann ich die wichtige informationen schreiben auf mein Buch?
English: I don't have a printer or a smartphone. I have to take my train tomorrow at 6am so the trainservice at the station will be closed.
Can I show my ticket via my computer?
Could I only give the resevation number or any other important information without a ticket?

Aziraphaleo
Aziraphaleo

Aziraphaleo

Ebene
0
1 / 100
Punkt

Antworten

Elmaran
Elmaran

Elmaran

Ebene
4
5000 / 5000
Sofern Du das Ticket dann ja schließlich im PDF Reader auf einem Laptop anzeigen kannst bliebe das ja gleich, der Barcode muß jedenfalls vom Zugbegleiter eingescannt werden können. Bezüglich drucken, helfen gelegentlich auch die Hotelwirte weiter.

Hello Aziraphaleo,

I hope you can understand, what Elmaran has written in German. If not - you can also show your online ticket on your laptop. Maybe someone other (at the place you're staying) can print it for you. /di

kabo
kabo

kabo

Ebene
4
5000 / 5000
"Can I show my ticket via my computer? "
-> Yes. You can show the ticket (PDF). Make sure, that the barcode is displayed properly.

"Could I only give the resevation number or any other important information without a ticket?"
-> No, that's not possible. The conductor needs to scan the barcode.