Diese Frage wartet auf Beantwortung

Warum habe ich kein ticket bekommen?

Mein Deutsch ist nicht gut, also mochte ich es in Deutsch und English probieren: Ich habe heute ein reise reserviert via bahn.de von Arnhem nach Zürich, leider habe ich kein online ticket bekommen, nur ein Reservierungsbestätigung für die Sitzplats (9 euro in total). Aber who ist das e-ticket?
Auftrag: XXXXXX

I have ordered a ticket from Arnhem to Zürich today via bahn.de, from the 29th to the 31st. However, I have only received a reservation confirmation for the seats, but not for the actual tickets themselves. I am wondering whether everything went alright with the ordering process. Can you please help me online, preferably in English, I don't think I will be able to explain everything over the phone in German.

Auftrag: XXXXXX

Kind regards,

Zoran Steinmann, the Netherlands

[Editiert durch Redaktion, 22. März 2017, 13:55 Uhr: Persönliche Daten entfernt.]

Antworten

Hello Zoran,

I've asked my colleagues from the online service. You have only bought the reservation for your train connection. Please buy now your ticket without a reservation. /di